Σχολικό έτος 2017-2018

Συμμετοχή σε διαγωνισμό ρομποτικής και πρόκριση

Συμμετοχή σε  διαγωνισμό ρομποτικής και πρόκριση

 

Συγχαρητήρια στα παιδιά του Σχολείου μας,  που  κάνουν μαθήματα ρομποτικής με τη Stem Education,  στα πλαίσια των απογευματινών δραστηριοτήτων,   έλαβαν μέρος στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ρομποτικής για παιδιά Δημοτικού και προκρίθηκαν  στον τελικό, που θα διεξαχθεί την επόμενη Κυριακή στο Ολυμπιακό Γυμναστήριο στο Γαλάτσι.

Παρόμοιες συμμετοχές και προκρίσεις όχι μόνο κάνουν τη σχολική μας κοινότητα υπερήφανη, αλλά δίνουν καλό παράδειγμα και κίνητρο σε όλους τους μαθητές να ασχοληθούν με παρόμοιες, δημιουργικές δραστηριότητες.

Ευχόμαστε να επιτύχουν διάκριση στον τελικό διαγωνισμό  αν και ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα θα κερδίσουν τη χαρά της δημιουργίας και τη γλυκιά προσμονή των αποτελεσμάτων. Ευχαριστούμε τους γονείς του Σχολείου που βοήθησαν και βοηθούν  στην προσπάθειά τους  αυτή!

Καλή επιτυχία!

Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής

wro

Η γιορτή της κρέπας στο σχολείο μας

Η γιορτή της κρέπας στο σχολείο μας

Στη Γαλλία η Υπαπαντή του Χριστού ονομάζεται Chandeleur και γιορτάζεται στις 2 Φεβρουαρίου με έναν ιδιαίτερο τρόπο. Το όνομα Chandeleur προέρχεται από το chandelle που σημαίνει κερί στα γαλλικά, γι’ αυτό και η γιορτή αυτή ονομάζεται και Fête des chandelles = Γιορτή των κεριών. Το άγιο φως των κεριών των εκκλησιών που φέρνουν οι πιστοί στο σπίτι τους θα τους προστατέψει και θα τους υπενθυμίζει ότι ο Χριστός είναι το φως του κόσμου.

crepes1

Στη Γαλλία σήμερα η Chandeleur είναι γνωστή κυρίως ως η ημέρα της κρέπας. Σύμφωνα με την παράδοση κάθε χρόνο αυτή τη μέρα αναβιώνει το έθιμο της παρασκευής κρέπας. Σύμφωνα με αυτό το έθιμο, εάν την ημέρα της Chandeleur δεν γίνονταν κρέπες, η σοδειά του σιταριού όλης της χρονιάς θα καταστρεφόταν.

Επίσης η ετοιμασία της κρέπας ακολουθούσε ένα ακόμη έθιμο, αυτό του χρυσού νομίσματος. Γυρίζοντας στον αέρα με το δεξί χέρι την πρώτη κρέπα και κρατώντας στο αριστερό ένα χρυσό νόμισμα, η κρέπα έπρεπε να τυλιχτεί γύρω από το χρυσό νόμισμα και στη συνέχεια να φυλαχτεί στο ντουλάπι μέχρι την επόμενη χρονιά προκειμένου να δοθεί το χρυσό νόμισμα στον πρώτο φτωχό που θα χτυπούσε την πόρτα του σπιτιού…

crepes2

Εάν όλα τα παραπάνω τηρούνταν, η οικογένεια θα είχε σίγουρα καλή σοδειά και χρήματα για όλη τη χρονιά!

Η κρέπα, μεταξύ άλλων, λόγω του στρογγυλού σχήματος και του χρυσαφένιου της χρώματος, θυμίζει τον ήλιο που επιστρέφει την άνοιξη μετά από ένα σκοτεινό και κρύο χειμώνα ή το χρυσό φλουρί.

 krepa2

Οι μαθητές των Ε’ και Στ’ τάξεων του σχολείου μας που διδάσκονται γαλλικά, τίμησαν το έθιμο και με τις καθηγήτριες των Γαλλικών, κ. κ. Αικατερίνη Μουστάκη και Δήμητρα Μέρμηγκα έφτιαξαν και απόλαυσαν πεντανόστιμες γλυκές κρέπες. Ήρθαν έτσι σε επαφή με το γαλλικό πολιτισμό, χρησιμοποίησαν τη γαλλική γλώσσα, συνεργάστηκαν και διασκέδασαν!

 krepa1

ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ

xartaetos

Πιστοποίηση eSafety- Χρυσό Επίπεδο Πιστοποίησης

Σήμερα κατακτήσαμε για δεύτερη φορά το Χρυσό Επίπεδο πιστοποίησης στην ασφαλή χρήση του Διαδικτύου στο σχολείο μας από την κοινότητα eSafety μέσω της οποίας λάβαμε την παρακάτω ανακοίνωση:

Με βάση το Έντυπο Αξιολόγησής σας και τη συμβολή σας στην κοινότητα του eSafety, το σχολείο σας έχει τώρα φτάσει στο Χρυσό Επίπεδο Πιστοποίησης eSafety. Συγχαρητήρια!

goldlabel

Θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε ώστε να διατηρήσουμε αυτό το επίπεδο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου.

goldlabel1

Συμμετοχή στο Safer Internet

Το σχολείο μας συμμετείχε στον διαγωνισμό για το Safer Internet με δύο έργα μαθητριών της Ε1 τάξης.

Μια μακέτα της αίθουσας πληροφορικής  που δείχνει ένα μάθημα στην τάξη με τα παιδιά και τη δασκάλα.Στον πίνακα γράφει: Δεν μπαίνουμε στο Διαδίκτυο χωρίς την επίβλεψη των μεγάλων. Την μακέτα έφτιαξαν οι: Ευγενία Τρανούδη, Ελένη Ζάχου, Ελένη Τόγκα και Ζένια Παναγιωτίδη.

Το άλλο έργο είναι μια εικαστική και λογοτεχνική δημιουργία με την ζωγραφιά ενός υπολογιστή στον οποίο υπάρχει γραμμένο το παρακάτω έμμετρο ποίημα:

Πρόσεχε πριν με ανοίξεις / και τους γονείς σου να ρωτήσεις / γιατί κρύβω μυστικά / πονηρά και τρομερά / που αν εσύ μπλέξεις / τρέχα τρέχα να ξεμπλέξεις. Την σύνθεση έφτιαξε η Ειρήνη Αντωνοπούλου.

esafety2018

Δείτε το σχολείο μας στο 7:09

to computer

Περισσότερα Άρθρα...